Анастасіна І.В.

Маслюченко В.М.

Вдовиченко С.А.

Деменєва О.Б.

Кирилович В.О.

Лісовська А.А.

.

Романенко Н.П.

 

 

    Кучер О М  

 

 

 

 

Кравець Т М  

 

 

 

 

Каськевич Т І 

 

 

 

 

Жмаченко Н В 

 

 

 

 

 

Пилипчук Н М 

 

 

 

 

Кобилинська І М 

 

 

 

 

Будзинська Т Р 

 

 

 

 

 Романенко Н П  

 

 

 

 

Сидоренко С І  

 

 

 

 

 

 

Як підготувати сучасний урок?

Сучасний урок – це урок демократичного спрямування. Його проводять не так для учнів, як разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання організованою справою.

Прочитати повністю


 

Посібник для вчителя
(розроблений вчителем початкових класів Кучер О. М.)

Сучасні підходи до типології та структури уроку


Читання як стратегічно важлива компетентність для сучасної молодої людини.

Суспільством усвідомлено значення неперервної освіти, пов’язаної з необхідністю для людини змінити кілька видів діяльності протягом життя. Уміння читати вже не може вважатися здатністю, що набувається в ранньому шкільному віці і зводиться лише до оволодіння технікою читання.

Прочитати повністю


Культура мовлення вчителя

Для вчителя основним знаряддям праці є мовлення, як усне, так і писемне. Це найефективніший засіб педагогічного впливу на учня, засіб передачі знань, виховання тощо. Професійне мовлення вчителя передбачає насамперед високий рівень культури мовлення: фактичне оволодіння словниковим багатством, знання нормативних вимог щодо користування мовою.

Прочитати повністю