Анастасіна І.В.
Маслюченко В.М.
Вдовиченко С.А.
Деменєва О.Б.
Кирилович В.О.
Лісовська А.А.
Романенко Н.П.
Сучасний урок – це урок демократичного спрямування. Його проводять не так для учнів, як разом з ними. Його характеризує не навчання словом, а навчання організованою справою.
Сучасні підходи до типології та структури уроку
Суспільством усвідомлено значення неперервної освіти, пов’язаної з необхідністю для людини змінити кілька видів діяльності протягом життя. Уміння читати вже не може вважатися здатністю, що набувається в ранньому шкільному віці і зводиться лише до оволодіння технікою читання.
Для вчителя основним знаряддям праці є мовлення, як усне, так і писемне. Це найефективніший засіб педагогічного впливу на учня, засіб передачі знань, виховання тощо. Професійне мовлення вчителя передбачає насамперед високий рівень культури мовлення: фактичне оволодіння словниковим багатством, знання нормативних вимог щодо користування мовою.